ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: استارت آپ ها چگونه کسب و کارهای سنتی را شکست می دهند؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/08/13, 11:37
    Maryam Homaei

    استارت آپ ها چگونه کسب و کارهای سنتی را شکست می دهند؟

    استارت آپ ها چگونه کسب و کارهای سنتی را شکست می دهند؟

    با پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات و رشد استفاده از اینترنت در کشور کسب و کارهای جدیدی در حال شکل گیری هستند که قواعد دنیای کسب و کار را تغییر داده اند. در مدل سنتی، رقابت کسب و کارها بر سر تولید #محصول و ارائه #خدمات بهتر بود، اما در دنیای استارت آپ ها رقابت بر سر #مدل_کسب_و_کار جدید است. خدمات ارائه شده به مشتریان تغییر چندانی نکرده است، اما مدل های کسب و کار به کلی دگرگون شده است.
    در حالی که کسب و کارهای سنتی برای دوام خود باید با حاشیه سود ۲۰ تا ۳۰ درصدی فعالیت می کردند، استارت آپ ها توانسته اند با تغییر مدل کسب و کار، سود دریافتی از مشتریان را تا حدود نصف این مبلغ کاهش داده و هزینه های خود را نیز نسبت به رقبای سنتی کاهش دهند.
    پتانسیل #مقیاس_پذیری و جذابیت سرمایه گذاری بلندمدت روی استارت آپ ها باعت شده بتوانند سرمایه لازم جهت نفوذ به بازار را جذب کرده و به سرعت رشد کنند. تمایز قیمتی منجر به مراجعه مردم از کسب و کارهای کوچک سنتی به استارت آپ ها شده است. با ادامه این وضعیت کسب و کارهای کوچکی که برای ادامه حیات مجبور بودند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمی توانند با استارت آپ های بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف می شوند. نهایتا تا چند سال آینده تعداد کمتری کسب و کار در هر بخش باقی می مانند. مشتریان هم برندهای بزرگ و شناخته شده را به خاطر می سپارند و می توانند بر اساس مقایسه بین برندها، محصول و خدمت مورد نیاز را انتخاب کنند.
    این روند تا چند سال آینده در کشور منجر به حذف کسب و کارهای واسطه ای سنتی در حوزه های خدماتی از قبیل موسسات #حمل_و_نقل، آژانس های #گردشگری، دلال ها و فروشگاه های #خرده_فروشی و #عمده_فروشی، بنگاه های #مسکن، دفاتر خرید و فروش #خودرو، موسسات #آموزشی، دفاتر #بیمه، شرکت های #بازاریابی، موسسات #تبلیغاتی و ... خواهد شد.


    https://t.me/vaezinejad/191


مجوز های ارسال و ویرایش